مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-13سياسي

برپایی کارگاه خوشنویسی «نور علی نور» در شب میلاد امیرالمؤمنین(ع)


همزمان با شب میلاد امیرالمؤمنین(ع)، کارگاه خوشنویسی «نور علی نور» در دو بخش انفرادی و گروهی با حضور 10 خوشنویس برپا می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، کارگاه هنری نور علی نور به مناسبت میلاد با سعادت امام علی (ع)، باحضورجمعی از اساتید بنام خوشنویسی، دوشنبه 25 بهمن از ساعت 14 تا 17 در میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز برپا می شود.

در این کارگاه هنری که در دو بخش انفرادی و گروهی برگزار می شود، اساتید هنر خوشنویسی از جمله رضا ولی زاده، غلامرضا ندایی، مهرداد طالبی، مرتضی قورچی، حسین اولیاء، حمید دانامنش، حمید پیرمغان، سیروس کلهر، سیده مهدیه نشتاباقری و محمد جدی حضور خواهند داشت.

در ویژه برنامه نور علی نور ، کارگاه نگارش اسماء، القاب و جملات قصار با موضوع حضرت علی (ع) به صورت حضوری برگزار و اساتید، آثار هنری خود را به صورت انفرادی نگارش کرده و در ادامه، یکی از اساتید در کنار شاگردانش که در خوشنویسی مقام ممتازی دارند، اقدام به نگارش گروهی می کنند.

تجمیع آثار و برپایی نمایشگاه حضوری و نمایشگاه مجازی در قالب تولید یک محصول و انتشار در فضای مجازی، بخش پایانی این برنامه هنری است که به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی کارگاه خوشنویسی «نور علی نور» در شب میلاد امیرالمؤمنین(ع)

برپایی کارگاه خوشنویسی «نور علی نور» در شب میلاد امیرالمؤمنین(ع)