مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-13فرهنگي

کودتا در پشت صحنه یک تئاتر/ بازیگرانی که خوش درخشیدند


نمایش «آلنده نازنین» که در هفتمین روز از جشنواره تئاتر فجر به صحنه رفت از جمله آثاری بود که اهالی تئاتر با دیدن آن احساس همذات پنداری زیادی با کاراکترها نمایش خواهند داشت.

- نمایش آلنده نازنین که در هفتمین روز از جشنواره تئاتر فجر به صحنه رفت از جمله آثاری بود که اهالی تئاتر با دیدن آن احساس همذات پنداری زیادی با کاراکترها نمایش خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاجرای کار به تعویق افتاد و گروه ترجیح داد اولین اجرای خود را در جشنواره تئاتر فجر داشته باشد.

برهمنی که مخاطبان غیر تئاتری او را با بازی در فیلم سینمایی ماهی و گربه شهرام مکری به یاد می آورند پیش از این نمایش های زندگی در تئاتر و سیزیف را به صحنه برده که هر 2 نمایش جزو آثار مورد توجه در زمان اجرای عمومی شان بودند.

محمدصادق گلچین عارفی نویسنده آلنده نازنین است و 7 بازیگر آن اسماعیل گرجی، آزاده صمدی، علیرضا ثانی فر، سجاد حمیدیان، سهیل سهیلی، دنیا نصر، علی محمودی ترکیبی از اعضای گروه تئاتر بالن و هنرمندان شناخته شده هستند.

آزاده صمدی و علیرضا ثانی فر بازیگران چهره نمایش آلنده نازنین هستند که البته هر 2 کاملا در خدمت نقش و نمایش بودند.

آزاده صمدی علاوه بر حضور پررنگ در آثار سینمایی و سریال های نمایش خانگی، ارتباطش را با تئاتر قطع نکرده و تلاش دارد حداقل سالی یک نمایش روی صحنه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودتا در پشت صحنه یک تئاتر/ بازیگرانی که خوش درخشیدند

کودتا در پشت صحنه یک تئاتر/ بازیگرانی که خوش درخشیدند