مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-13بين الملل

ادعای وزیر دفاع انگلیس: حمله روسیه بسیار محتمل است


وزیر دفاع انگلیس تلاش های دیپلماتیک برای جلوگیری از حمله ادعایی روسیه به اوکراین را با مصالحه مقایسه کرد و گفت: به احتمال زیاد پوتین با وجود تلاش های هماهنگ برای جلوگیری از جنگ، - دستور حمله را خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بن والاس وزیر دفاع انگلیس با اشاره به توافقی که به آلمان اجازه داد تا در 1938 سودِتِنلند را به خود ضمیمه کند اما از وقوع جنگ دوم جهانی جلوگیری نکرد، گفت: بوی خفیفی از مونیخ به مشام می رسد.

این دیپلمات ارشد انگلیسی که در بخشی از تلاش های دیپلماتیک به مسکو رفته بود، نگرانی های خود را در حالی مطرح کرد که جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا به همتای روس خود درباره پیامدهای انسانی گسترده در نتیجه بروز حمله به اوکراین هشدار داد.

بایدن در این تماس تلفنی یک ساعته با ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه گفت، وقوع یک حمله باعث افت جایگاه روسیه می شود، چراکه افزایش ترس از حمله باعث شد تا کشورهای غربی از جمله انگلیس از شهروندانش بخواهند از اوکراین فرار کنند.

والاس همچنین در مصاحبه با ساندی تایمز گفت: مسکو هر لحظه ممکن است دست به حمله نظامی بزند و برای این منظور هم 130 هزار سرباز روسی و تجهیزات در مرز اوکراین مستقر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای وزیر دفاع انگلیس: حمله روسیه بسیار محتمل است

ادعای وزیر دفاع انگلیس: حمله روسیه بسیار محتمل است