مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-13اقتصادي

الحاق 66 هکتار زمین جهت طرح نهضت ملی مسکن در 5 شهر خراسان شمالی


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تصویب الحاق 66 هکتار زمین جهت طرح نهضت ملی مسکن در 5 شهر خراسان شمالی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی، در جلسه با خبرنگاران، اظهار کرد: 5 شهر استان برای طرح جهش تولید مسکن در محدوده شهری زمین نداشتند که پیگیری های لازم برای الحاق محدوده ای از زمین های ملی به این شهرها انجام شد.

وی گفت: با الحاق زمین در 5 شهر فوق، شهرهای خراسان شمالی برای تأمین زمین طرح جهش مسکن در محدوده شهری مشکلی ندارند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی، افزود: به این ترتیب برای شهر راز 22 هکتار، شوقان 6 هکتار، ایور 10 هکتار، حصارگرمخان 11 هکتار و شیروان 17 هکتار در خارج از محدوده شهر مشخص شد.

وی تصریح کرد: الحاق این زمین ها به شهر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شد و به این ترتیب زمین تمامی شهرها برای اجرای طرح جهش تولید مسکن مشخص شد.

قاسمی در ادامه افزود: با توجه به برنامه ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، تعداد 48 هزار واحد در برنامه 4 ساله به استان خراسان شمالی اختصاص داده شده است که سالانه می بایست بیش از 12 هزار واحد در استان احداث شود و تحویل متقاضیان گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 66 هکتار زمین جهت طرح نهضت ملی مسکن در 5 شهر خراسان شمالی

الحاق 66 هکتار زمین جهت طرح نهضت ملی مسکن در 5 شهر خراسان شمالی