مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-13فرهنگي

انتشار فراخوان بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون


فراخوان بخش رقابتی انتخاب اسباب بازی های برتر ایرانیِ هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

- ایسنا/خوزستان فراخوان بخش رقابتی انتخاب اسباب بازی های برتر ایرانیِ هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جشنواره قرار است امسال نیز همچون سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه به شیوه نامه های بهداشتی به صورت مجازی و فرآیندی و در چند مرحله به شکل گام به گام برگزار شود.

هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شورای نظارت بر اسباب بازی و دعوت از تمامی تولیدکنندگان اسباب بازی ایرانی به منظور گردهمایی صاحبان صنعت و اندیشمندان این حوزه و شناسایی و معرفی محصولات برتر این صنعت به خانواده ها و علاقه مندان برگزار می شود.

بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی به شناسایی استعدادها و فعالیت های اثربخش در حوزه اسباب بازی می پردازد و با دعوت از تولیدکنندگان اسباب بازی ایرانی و ایجاد فضای رقابتی سازنده و هدفمند، محصولات برتر تولیدشده در بازه زمانی پاییز و زمستان 1399 و بهار و تابستان 1400 را معرفی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون

انتشار فراخوان بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون