مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-13اجتماعي

لایروبی دومین دریاچه مصنوعی تهران


لایروبی دومین دریاچه مصنوعی شهر تهران آغاز و تاکنون بیش از 250 تن لجن برای تبدیل به کمپوست جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سید محمد موسوی شهردار منطقه درباره لایروبی دریاچه رازی اظهارداشت: به منظور احیای این بوستان بزرگ که می تواند به عنوان یک مرکز تفریحی و تفرجگاه خانوادگی مورد استفاده عموم شهروندان به ویژه ساکنان محله های مرکزی شهر قرار گیرد، عملیات لایروبی دومین دریاچه مصنوعی شهر تهران از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه در حال انجام است.

شهردار منطقه 11 افزود: به منظور استفاده بهینه از این دریاچه و رفع آلودگی های زیست محیطی، ارتقای سطح بهداشت و سلامت شهری، جلوگیری از رسوب گذاری و زیباسازی بصری برای جذب گردشگر، عملیات لایروبی و پاکسازی کف دریاچه مصنوعی بوستان رازی در حال انجام است.

موسوی ادامه داد: بوستان رازی به عنوان بزرگترین و مجهزترین فضای سبز مرکز شهر تهران مورد استفاده بسیاری از خانواده ها و جوانان است که با آبگیری مجدد دریاچه، امکانات تفریحی آن نیز دایر خواهد شد.

به گفته موسوی؛ عملیات لایروبی و پاکسازی دریاچه بوستان رازی با استفاده از ماشین آلات و توان داخلی شهرداری منطقه 11 توسط پیمانکاران بدون هیچگونه هزینه ای در دست اقدام است که این موضوع به لحاظ صرفه جویی بیش از 400 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی دومین دریاچه مصنوعی تهران

لایروبی دومین دریاچه مصنوعی تهران