مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-13سياسي

استقبال کریمی قدوسی از آزادسازی سواحل کشور


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اولین مصداق شیرین و پیروزمندانه حکمرانی توصیه گرا به حکمرانی تحکمی، آزادسازی سواحل و رودخانه ها به ⁧‫نفع مردم‬⁩ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: دلگرم کننده ترین پیام چهل و سومین سال پیروزی ⁧‫انقلاب اسلام‬⁩ تغییر نوع حکمرانی و اداره امور داخلی از حکمرانی توصیه گرا به حکمرانی تحکمی برای اجراء و حاکمیت ⁧‫قانون‬⁩ است؛ اولین مصداق شیرین و پیروزمندانه این ادعا آزادسازی سواحل و رودخانه ها به ⁧‫نفع مردم‬⁩ است.

ریس جمهوری در 9 بهمن در دستوری صریح همه دستگاه های دولتی را بدون استثنا موظف به آزادسازی مناطق ساحلی تصرف شده تا مرز قانونی حداقل 60 متر از ساحل کرد.

بعد از گذشت 15 روز از دستور رییس جمهوری، احمد وحیدی وزیر کشور در تشریح روند اجرای دستور رییس جمهور در خصوص آزادسازی سواحل گفت: بی تردید باید زمینه ای فراهم شود تا مردم بتوانند بهره کافی از سواحل را داشته باشند.

بر همین اساس دستور لازم و مهمی در این خصوص توسط رییس جمهور صادر شد و به تبع آن بلافاصله اقدامات لازم انجام شد و استانداران و مسئولان گام های خوبی در این زمینه برداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کریمی قدوسی از آزادسازی سواحل کشور

استقبال کریمی قدوسی از آزادسازی سواحل کشور