مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-13اجتماعي

 8 زمین ورزشی در مناطق کم برخوردار کرج آماده بهره برداری است


رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از احداث هشت زمین ورزشی در مناطق کم برخوردار خبر داد.

- ایسنا/البرز رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از احداث هشت زمین ورزشی در مناطق کم برخوردار خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سیاست شورای ششم و تاکید شهردار کرج مبنی بر توزیع عادلانه خدمات در تمامی مناطق دهگانه و توسعه خدمات در محلات کم برخوردار شهر، اظهار کرد: بر همین اساس احداث هشت زمین ورزشی در مناطق کم برخوردار در دستور کار سازمان عمران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات رایگان در مناطق کم برخوردار از اهداف مجموعه مدیریت شهری به شمار می رود گفت: استفاده از این زمین های ورزشی نیز برای عموم شهروندان رایگان است.

رییس سازمان عمران همچنین به آماده بهره برداری بودن زمین های یاد شده اشاره و بیان کرد: تا کنون یکی از این پارک ها به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده و هفت زمین دیگر نیز به زودی طبق برنامه ریزی های مدیریت شهری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

عاقلی با اشاره به اینکه زمین ورزشی پارک دانایی واقع در محله اسلام آباد در حال حاضر افتتاح شده است، به جزییات آن پرداخت و گفت: مجموعه ورزشی پارک دانایی شامل چند بخش ورزشی در رشته مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 8 زمین ورزشی در مناطق کم برخوردار کرج آماده بهره برداری است

 8 زمین ورزشی در مناطق کم برخوردار کرج آماده بهره برداری است