مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-13حوادث

250 فقره کلاهبرداری اینترنتی طلا و جواهرات قسطی


جانشین فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداران اینترنتی و کشف 250 فقره کلاهبرداری با فروش طلا و جواهرات قسطی در فضای مجازی خبر داد.

- سرهنگ فرهاد ابدال چگنی در تشریح این خبر، بیان کرد: درپی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی با تشکیل یک باند از طریق فضای مجازی از مردم با ترفند های متقلبانه با فروش طلا و جواهرات قسطی کلاهبرداری می کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی و با بررسی های لازم مخفیگاه اعضای این باند را در شهرستان خرم آباد شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان، گفت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه 3 نفر اعضای این باند را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان، با اشاره به اینکه کلاهبرداران در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و اذعان کردند، در فضای مجازی و از طریق اینستاگرام و تلگرام با فروش طلا و جواهرات قسطی با دریافت 20 درصد پول پیش و مابقی را درب منزل موقع تحویل طلاجات دریافت می کنند، از این طریق از مردم کلاهبرداری کرده اند.

وی با بیان اینکه کلاهبرداران علاوه بر استان لرستان، در پایتخت و چندین استان کشور نیز کلاهبرداری کرده اند، خاطرنشان کرد: با کشف 250 فقره کلاهبردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 فقره کلاهبرداری اینترنتی طلا و جواهرات قسطی

250 فقره کلاهبرداری اینترنتی طلا و جواهرات قسطی