مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:322022-02-13سياسي

آغاز پیمایش رصد آسیب های اجتماعی البرز


مدیرکل بهزیستی البرز از آغاز پیمایش رصد آسیب های اجتماعی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسداله حیدری روز یکشنبه 24 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: نظر به اهمیت شناسایی و تحلیل جریان ها و مسائل خرد و عمده آسیب های اجتماعی به عنوان یکی از مقدمات تعیین کننده در آینده نگری و رصد آسیب های اجتماعی و نتایج حاصل از این فرآیند، پیمایش رصد آسیب های اجتماعی در کلیه شهرستان های استان البرز همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

مدیر کل بهزیستی البرز در ادامه افزود: با توجه به شرایط موجود و به منظور پرهیز از شتابزدگی در اجرای پیمایش مذکور، این مهم با بهره مندی از 45 پرسشگر توانمند بومی در شهرستان های استان به مدت یک هفته از تاریخ 21 الی 28بهمن ماه اجرا خواهد شد .

وی افزود: در همین راستا جلسه توجیهی آموزشگران با حضور کارشناسان هر شهرستان برگزار شد و اهم موارد مرتبط با اصول پرسشگری ،حفظ محرمانگی و احترام به حقوق شهروندان مورد تاکید قرار گرفت.

مدیر کل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی معاونت پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور و با دریافت مجوزهای لازم در سطح کشور در حال اجرا است، افزود از مردم متعهد استان البرز تقاضا دارم به منظور پیشگیری ،کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و دستیابی به داده های ارزشمند در جهت ارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیمایش رصد آسیب های اجتماعی البرز

آغاز پیمایش رصد آسیب های اجتماعی البرز