مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-13ورزشي

صالحی: پرونده محکومیت مهرداد سراجی به کمیته استیناف ارسال نشده است


رییس کمیته استیناف درخصوص مطلب منتشر شده از سوی عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تاکید کرد صرفا اظهار نظر شخصی بوده و مبین دیدگاه و نظر کمیته استیناف نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا صالحی رییس کمیته استیناف در پی انعکاس نوشتار سیدعباس موسوی عضو این کمیته که تحت عنوان انتقاد نایب رییس کمیته استیناف از حکم عجیب کمیته اخلاق در تاریخ 23 بهمن 1400 منتشر شده است، گفت: تاکنون پرونده مربوط به محکومیت آقای مهرداد سراجی به این کمیته ارسال نشده و اساسا از تجدیدنظر خواهی و مبنای صدور حکم محرومیت ایشان بی اطلاع هستیم.

وی ادامه داد: طبق بند 1 ماده 10 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف مسئول رسیدگی به تجدیدنظر خواهی اشخاص از آرای غیر قطعی کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته وضعیت بازیکنان می باشد و بررسی بازه زمانی چند ماهه فرایند دادرسی هر یک از کمیته های قضایی فدراسیون و نیز تصمیمات هیات رییسه محترم و سایر قسمت های فدراسیون، از صلاحیت ذاتی کمیته استیناف خارج است.

رییس کمیته استیناف افزود: بند 13 ماده 21 مقررات مذکور، تکلیف بر توجه کامل رییس و کلیه اعضای رکن قضایی به وصف محرمانگی و بی طرفی، و پرهیز از هرگونه اظهار نظر در خصوص پرونده و محتویات آن و نیز مصاحبه با رسانه ها تا قبل از صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: پرونده محکومیت مهرداد سراجی به کمیته استیناف ارسال نشده است

صالحی: پرونده محکومیت مهرداد سراجی به کمیته استیناف ارسال نشده است