مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-13فرهنگي

مدل وابستگی پهلوی ایران را به پیشرفت نرساند/چگونه کتابخوان شویم؟


مدل وابستگی پهلوی ایران را به پیشرفت نرساند و اگر از سال 1357 به پیشرفت رسیدیم به این خاطر است که آن مدل وابستگی را کنار گذاشتیم وبرای توانمندی خودمان ارزش قائل شدیم.

- ، دراولین شب از هفته بیست و یکم از برنامه چراغ مطالعه ابتدا مروری بر اخبار شد که در ادامه این اخبار می آید؛ معرفی نامزدهای جایزه کتاب سال که هرسال همزمان با دهه فجر برگزار می شود، برگزاری جایزه جلال آل احمد در چهار حوزه نقد ادبی، داستان کوتاه، داستان بلند و مستند نگاری و معرفی برگزیدگان آن و برگزاری اختتامیه جایزه ابوالحسن نجفی در اواخر بهمن ماه بخش اول این اخبار بود.

پروفسور هاید ماری کخ، ایران شناس آلمانی و نویسنده کتاب از زبان داریوش درگذشت.

انتشار کتاب پایان همیشه نزدیک است (روزگاران فاجعه آمیز، از ویرانی عصر مفرغ تا خطرات هسته ای آخرزمانی) نوشته دن کارلین اخیرا با ترجمه احمدرضا سرمدی وارد بازار نشر شده است.

سپس در آیتم چی را چطور بخوانیم؟ ، رضا وحید زاده در مورد هنر انقلاب و اینکه چطور باید آثار مرتبط با این حوزه را خواند سخن خواهد گفت و منابعی را برای مطالعه معرفی کرد.

وی گفت: شهید آوینی غیر ازاینکه دوربین به دست داشت در حوزه مطالعات نظری هم با مقالاتی که نوشت و آثار نوشتاری ش تجربه خوبی برای ما باقی گذاشته است وبه همین دلیل می توان او را یکی از تئوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل وابستگی پهلوی ایران را به پیشرفت نرساند/چگونه کتابخوان شویم؟

مدل وابستگی پهلوی ایران را به پیشرفت نرساند/چگونه کتابخوان شویم؟