مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-13ورزشي

رسیدگی به حواشی لیگ یک بسکتبال در دستور کار فدراسیون


رییس کمیته مسابقات و داوری فدراسیون بسکتبال گفت: شاید برخی فکر کنند بی تفاوت هستیم، اما با جدیت به حواشی لیگ دسته یک رسیدگی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان بازی دیدار تیم های رعدپدافند خوزستان و لئونارد شاهین شهر از گروه جنوب مسابقات لیگ یک، یکی از بازیکنان تیم شاهین شهر در اعتراض به نحوه قضاوت داور به سوی او حمله کرده و درگیری فیزیکی ایجاد کرد تا باعث بروز حاشیه های زیادی شود.

فرهاد زحمتکش در گفت وگو با ایسنا، درباره حواشی و درگیری ایجاد شده در یکی از بازی های لیگ یک بسکتبال کشور، توضیح داد: شاید برخی ها فکر کنند که ما نسبت به این موارد بی تفاوت هستیم، اما اصلا اینطور نیست و طبق آیین نامه با موارد مختلف برخورد می کنیم و در ادامه کار نیز همین رویه را ادامه خواهیم داد.

او ادامه داد: طبق تبصره دوم ماده 88 آیین نامه برگزاری مسابقات متمرکز خصوصا در زمان کرونا، در محل هر بازی اگر مشکلی رخ دهد ابتدا نظر گروه کمیته فنی و انضباطی را ملاک خود قرار می دهیم.

هرجا که مشکلی باشد ابتدا گروه کمیته فنی انضباطی ایجاد می شود تا درباره مسائل رخ داده تصمیم گرفته و فرد یا افراد خاطی را جریمه کند.

رییس کمیته مسابقات و داوری فدراسیون بسکتبال افزود: گروه کمیته فنی و انضباطی پس از تصمیم گیری نظر خود را به کمیته مسابقات فدراسیون اعلام می کند تا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به حواشی لیگ یک بسکتبال در دستور کار فدراسیون

رسیدگی به حواشی لیگ یک بسکتبال در دستور کار فدراسیون