مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-13سياسي

جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی فردا برگزار می شود


بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی فردا دوشنبه 25 بهمن ماه 1400، در محل سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی از ساعت 10 تا 12 برگزار می شود.

- بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی فردا دوشنبه 25 بهمن ماه 1400، در محل سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی از ساعت 10 تا 12 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با شعار انا مدینه العلم و علی بابها دوشنبه 25 بهمن ماه سال جاری مصادف با میلاد پرشکوه مولای متقیان حضرت علی (ع) در محل سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی ساعت 10 تا 12 با حضور مسئولان عالی رتبه کشور برگزار خواهد شد.

دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در خصوص روند برگزاری جشنواره رازی توضیح داد: در جشنواره امسال از 21 نفر از افراد حقیقی که شامل محققان جوان و کسانی که در فناوری و تولید دانش فعالیت داشتند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

در جشنواره امسال موضوع کرونا و استفاده از هوش مصنوعی در کووید-19 و شاخص های پاسخ به درمان که مورد توجه بود هم مورد ارزیابی قرار گرفت.

تلاش داریم امسال محققین و دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی فقط از روی عدالت و انصاف محققان را انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی فردا برگزار می شود

جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی فردا برگزار می شود