مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-13سياسي

آمادگی ماسوله برای میزبانی از ارزیابان یونسکو


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از آمادگی شهر تاریخی ماسوله برای میزبانی از ارزیابان ثبت میراث ‍ جهانی یونسکو خبر داد.

- ولی جهانی در جمع خبرنگاران با اشاره به فرآیند ثبت منظر فرهنگی تاریخی شهر ماسوله در فهرست میراث جهانی یونسکو، اظهار کرد: برابر برنامه ریزی ها متداول و به منظور بررسی میدانی شرایط محیطی شهر تاریخی ماسوله، در تابستان و یا پاییز سال 1401 شاهد حضور ارزیابان سازمان جهانی یونسکو در ماسوله خواهیم بود و امیدواریم با حمایت و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی ذی ربط و مشارکت مسئولین محلی در کنار یکدیگر شاهد رقم خوردن این اتفاق تاریخی برای استان گیلان باشیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با اشاره به نقش حائز اهمیت ارزیابی میدانی منظر فرهنگی ماسوله در فهرست آثار جهانی، افزود: فرآیند ثبت شهر تاریخی ماسوله که سال ها از جمله مطالبات اصلی فرهیختگان و مردم استان گیلان بوده با پیگیری های استاندار محترم گیلان در حال تحقق است و با ثبت جهانی منظر فرهنگی تاریخی ماسوله قطعا شاهد اتفاقات مبارکی برای این میراث تاریخی گیلانیان خواهیم بود.

جهانی گفت: همچنین باید از تلاش ها و حمایت های جناب آقای مهندس ضرغامی، وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دکتر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ماسوله برای میزبانی از ارزیابان یونسکو

آمادگی ماسوله برای میزبانی از ارزیابان یونسکو