مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-13سياسي

دانشجوی دانشگاه خلیج فارس عضو ویژه اتحادیه بین المللی ستاره شناسی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو،یکی از مهمترین کمیسیون های این اتحادیه، کمیسیون C1 با موضوع آموزش ستاره شناسی، تحقیقات و ساختار آموزشی است که وظیفه توسعه و ترویج آموزشی را در سراسر دنیا بر عهده دارد و پروژه ها و شبکه هایی نظیر روز ستاره شناسی .

- دانشجوی دانشگاه خلیج فارس، مدیر شبکه جهانی ستاره شناسی دانش آموزان (SINA) ، به عنوان عضو ویژه اتحادیه بین المللی ستاره شناسی IAU که مهمترین سازمان مدیریت و برنامه ریزی فعالیت های ستاره شناسی در جهان است برگزیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو،یکی از مهمترین کمیسیون های این اتحادیه، کمیسیون C1 با موضوع آموزش ستاره شناسی، تحقیقات و ساختار آموزشی است که وظیفه توسعه و ترویج آموزشی را در سراسر دنیا بر عهده دارد و پروژه ها و شبکه هایی نظیر روز ستاره شناسی در مدارس (ADIS) و شبکه جهانی ستاره شناسی دانش آموزان (SINA) را به عنوان زیر مجموعه خود پشتیبانی می کند.

مهدی رکنی، مدیر بخش ارتباطات بین الملل اتحادیه ستاره شناسی معلمان ایران (ITAU) ، بعد از انجام و مدیریت پروژه های بین المللی به همراه 6 نفر دیگر از ایران به عنوان عضو ویژه این نهاد منصوب شد.

رکنی که طراح و مجری پروژه های شبکه جهانی ستاره شناسی دانش آموزان است طی حکمی به عنوان مدیر رسمی این شبکه جهانی منصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی دانشگاه خلیج فارس عضو ویژه اتحادیه بین المللی ستاره شناسی شد

دانشجوی دانشگاه خلیج فارس عضو ویژه اتحادیه بین المللی ستاره شناسی شد