مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-13سياسي

زاینده رود بسته شد


دریچه های سد زاینده رود صبح امروز یکشنبه 24 بهمن ماه بسته شد.

- دریچه های سد زاینده رود که صبح روز 12 بهمن ماه برای نوبت اول کشت کشاورزان شرق اصفهان باز شده بود با اتمام این دوره کشت و با توجه به تصمیم قبلی کارگروه سازگاری با کم آبی، ساعت 10 صبح امروز یکشنبه 24 بهمن ماه بسته شد و از امروز به بعد خروجی سد تنها برای تأمین آب شرب و صنعت است.

اگرچه این خبر امروز از سوی مقامات رسمی استان و شرکت آب منطقه ای تایید نشد، اما عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان استان اصفهان با تایید این موضوع به ایسنا، گفت: احتمالاً بین 24 تا 36 ساعت آبراهه زاینده رود به دست کشاورزان اصفهان می شود.

اصفهان به هیچ وجه زیر بار تغییر مدیریت سد زاینده رود نمی رود همچنین معاون امور عمرانی استانداری اصفهان دراین باره به ایسنا، گفت: در این مدت جریان زاینده رود، اگرچه با مشکلاتی همراه بوده، اما درمجموع پیش بینی 20 تا 30 درصد کشت کشاورزان محقق شده است و تا حدودی کشاورزان رضایت نسبی دارند.

مهران زینلیان همچنین درباره برخی انتقادات در استان بالادست نسبت به مدیریت سد زاینده رود در اصفهان، اظهار کرد: تاکنون هیچ صحبت رسمی درباره تغییر مدیریت سد زاینده رود نشده و صحبت های موجود به نوعی بی اعتبار است و نباید به آن توجهی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاینده رود بسته شد

زاینده رود بسته شد