مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-13دانش

آمادگی ایران برای بورسیه دانشجویان کشور مالی


وزیر علوم از آمادگی ایران به اعطای 20 بورسیه به دانشجویان کشور مالی خبر داد و گفت: تشکیل کارگروه همکاری های علمی و فناوری مشترک برای بررسی ایجاد دانشگاه فنی وحرفه ای در کشور مالی از دیگر ضرورت های ارتباط بین دو کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد علی زلفی گل در دیدار وزیر امور خارجه مالی و سفیر این کشور، بر ضرورت تشکیل کارگروه همکاری های علمی و فناوری مشترک برای بررسی ایجاد دانشگاه فنی وحرفه ای در کشور مالی و اعطای 20 بورسیه تحصیلی به دانشجویان مالی به ویژه در مقطع دکترا و رشته زبان فارسی تأکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ داشتن جایگاه بالا در علم و فناوری و کسب رتبه 15 تولید علم در دنیا و رتبه اول در منطقه، نسبت به انتقال تجربیات خود در زمینه دانش و فناوری به کشورهای دوست و برادر اهتمام ویژه دارد.

وی تاکید کرد: علم و دانش با اشتراک گذاری توسعه می یابد و تقویت دیپلماسی علمی به رشد علم و فناوری در همه کشورها کمک می کند و در همین راستا جمهوری اسلامی ایران از توسعه همکاری های دو جانبه و چندجانبه با کشورهای مختلف دنیا به ویژه کشورهای دوست و برادر استقبال می کند.

وزیر علوم در این دیدار با اشاره به تلاش های کشور مالی برای استقلال سیاسی و مبارزه با استکبار گفت: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به فرهنگ غنی و چند هزار ساله خود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای بورسیه دانشجویان کشور مالی

آمادگی ایران برای بورسیه دانشجویان کشور مالی