مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-13اقتصادي

صدور احکام میلیاردی برای متخلفان در فارس


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از رسیدگی به پرونده های قاچاق خشکبار تحت عنوان دانه روغنی، تولیدی شن و ماسه تقلبی، قاچاق لوازم یدکی خودرو، - فروش کالای نامرغوب و تخلف یک واحد تولید موادغذایی در فارس و صدور احکام جریمه میلیاردی و پلمب در خصوص این پرونده ها خبر داد.

غلامرضا سالاری یکشنبه 24 بهمن به خبرنگاران گفت: شعب مختلف تعزیرات حکومتی در استان فارس برای پرونده های تخلف قاچاق خشکبار، تولید شن و ماسه تقلبی، قاچاق لوازم یدکی خودرو و فروش سنگ نمای ساختمان نامرغوب، احکام جریمه و برای یک واحد تولید موادغذایی حکم پلمب صادر کردند.

سالاری در تشریح این پرونده ها گفت: به دنبال کشف مقادیر زیادی خشکبار خارجی از یک کامیون در حومه شهر شیراز، که تحت عنوان دانه های روغنی بارنامه شده و به سمت تهران در حرکت بود، موضوع در شعبه هفتم تعزیرات شیراز رسیدگی شد.

وی با اشاره به شناسایی و بازداشت دو نفر در این رابطه ادامه داد: متهمین در بازجویی های انجام شده اعتراف کردند که محموله مکشوفه را به طور قاچاق وارد کشور کردند و با جعل اسناد و مدارک مربوطه سعی در انتقال آن به مرکز کشور را داشتند که ناکام ماندند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف ، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط خشکبار مکشوفه و جریمه 12 میلیارد ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور احکام میلیاردی برای متخلفان در فارس

صدور احکام میلیاردی برای متخلفان در فارس