مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-13اقتصادي

جانباختگان کرونایی تهران 6 برابر شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) اظهار کرد: مقایسه جان باختگان ناشی از ویروس کرونا طی 2 هفته اخیر که براساس آمار سالن عروجیان بهشت زهرا (س) پنج نفر بود، این آمار هم اکنون به حدود 30 نفر رسیده است.

وی گفت: این روند نشانگر آن است که با یک هشدار جدی روبرو هستیم و 2 هفته کاملا صعودی را در آمار فوتی های ناشی از کرونا تجربه کرده ایم.

  مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) اضافه کرد: اردیبهشت امسال رکورد فوتی ها در بهشت حضرت زهرا(س) شکسته شد، تعداد فوتی ها به نزدیک 450 نفر رسید که حدود 250 مورد از آن ها فوتی های کرونایی بودند و اکنون دربهشت زهرا(س) با این عدد فاصله بسیار زیادی داریم و به همین دلیل معتقدیم در مقایسه با تعداد فوتی ها در پیک های پیشین وارد پیک ششم نشده ایم.

غضنفری با بیان اینکه شمار فوتی های روزانه در این آرامستان هم اکنون 170 نفر است که با این روند به 200 نفر خواهد رسید، خاطرنشان کرد: حدود 50 تا 70 فوتی به شهرستان ها اعزام می شوند.

   وی افزود: با توجه به اینکه کارکنان سالن عروجیان در شرایط کرونایی آسیب دیده بودند، همه کارها دو شیفته شده، این درحالی است که دوران پیک کرونا همه کارکنان تک شیفت بودند و هر روز حضور داشتند، اما اکنون خدمات رسانی پرسنل به صورت 24 ساعت کار و 24 ساعت استراحت است و هنوز با وجود اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباختگان کرونایی تهران 6 برابر شده است

جانباختگان کرونایی تهران 6 برابر شده است