مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-13اقتصادي

پیشرفت 70 درصدی مرمت حمام تاریخی گرم دره/ 4.5 میلیارد ریال هزینه شده است


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: مرمت حمام تاریخی روستای گرم دره شهرستان سامان تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا جیلان صبح امروز در حاشیه بازدید از روند اجرایی مرمت حمام تاریخی روستای گرم دره با بیان اینکه تاکنون مرمت این حمام تاریخی 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: برای مرمت این حمام تاریخی تاکنون چهار میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری افزود: از این مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و یک میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری تأمین و هزینه شده است.

وی اضافه کرد: استحکام بخشی پی و بدنه، حذف الحاقات نامناسب، مرمت اتاق های آسیب دیده، حذف اندودهای فرسوده و اجرای بندکشی و کف فرش سنتی از مهم ترین اقدامات در مرمت بنای تاریخی حمام روستای گرم دره به شمار می رود.

جیلان عنوان کرد: تسریع در روند تکمیل عملیات مرمت حمام تاریخی روستای گرم دره در اولویت های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی مرمت حمام تاریخی گرم دره/ 4.5 میلیارد ریال هزینه شده است

پیشرفت 70 درصدی مرمت حمام تاریخی گرم دره/ 4.5 میلیارد ریال هزینه شده است