مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-13ورزشي

پس لرزه های مدیریت دادگر در تیراندازی/ پایان قرارداد خزانه دار و بلاتکلیفی!


در حالی که انتخابات فدراسیون تیراندازی 30 بهمن برگزار خواهد شد اما در همین یک هفته به برگزاری انتخابات، قرارداد خزانه دار به پایان رسیده است.

- پس لرزه های مدیریت دادگر در تیراندازی/ پایان قرارداد خزانه دار و بلاتکلیفی! در حالی که انتخابات فدراسیون تیراندازی 30 بهمن برگزار خواهد شد اما در همین یک هفته به برگزاری انتخابات، قرارداد خزانه دار به پایان رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیریت علی دادگر در فدراسیون تیراندازی تیر 1400 به پایان رسید اما او بلافاصله و به دلیل نزدیک بودن المپیک از سوی وزارت ورزش به عنوان سرپرست انتخاب شد و تا آبان 1400 نیز در فدراسیون حضور داشت.

وزارت ورزش آبان 1400 مهدی مبینی را به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب کرد و اکنون قرار است انتخابات این فدراسیون با یک بار تعویق 30 بهمن برگزار شود.

دادگر در دوران ریاست خود 8 خزانه دار عوض کرد و با آخرین خزانه دار هم تنها 3 ماه قرارداد بسته بود.

اکنون سه ماه قرارداد خزانه دار به پایان رسیده و مبینی در فاصله کوتاهی که تا انتخابات باقی مانده او را برکنار کرده و به دنبال انتخاب فرد دیگری است .

البته خزانه دار با مشورت وزارت ورزش سعی کرده که این چند روز را هم در این سمت بماند اما مبینی روز گذشته اتاق خزانه داری را پلمب و بعد نیز بدون حضور شخص خزانه دار و تحویل گرفتن اسناد، پلمب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس لرزه های مدیریت دادگر در تیراندازی/ پایان قرارداد خزانه دار و بلاتکلیفی!

پس لرزه های مدیریت دادگر در تیراندازی/ پایان قرارداد خزانه دار و بلاتکلیفی!