مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-13فرهنگي

میثم مهدیار معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات شد


طی حکمی از سوی قاسم زائری، رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، میثم مهدیار به سمت معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منصوب شد.

- ، طی حکمی از سوی قاسم زائری، رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، میثم مهدیار به سمت معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منصوب شد.

رییس پژوهشگاه در حکم خود استفاده از توان علمی و پژوهشی اعضای هیأت علمی داخلی و نیز اساتید و صاحبنظران خارج از پژوهشگاه، در جهت پاسخگویی به مسائل مبتلابه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز چالش های فرهنگی دولت سیزدهم و جامعه ایرانی را از جمله ماموریت های مهم معاون پژوهشی جدید پژوهشگاه عنوان کرده است.

در این حکم همچنین خواسته شده تا تثبیت جایگاه طراز ملی پژوهشگاه و ارتقای موقعیت آن در بین مجموعه مراکز فرهنگ پژوهشی کشور و معرفی بهینه بروندادهای پژوهشی به ویژه حضور جدی تر اعضای هیأت علمی و پژوهشگران پژوهشگاه در مباحثات و مناقشات حوزه عمومی و رسانه ای، در دستور کار قرار گیرد.

میثم مهدیار، دانش آموخته دکتری جامعه شناسی فرهنگی از دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این معاونت پژوهشی پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، مشاورت دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه هنر و دانشگاه سوره در حوزه های تاریخ اجتماعی و فرهنگی، جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میثم مهدیار معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات شد

میثم مهدیار معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات شد