مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-13بين الملل

حمله به دیپلمات کره جنوبی در نیویورک؛ نماینده آمریکا محکوم کرد


سفیر آمریکا در سازمان ملل با یک دیپلمات کره جنوبی که به تازگی در نیویورک مورد یک حمله بدون قصد قبلی قرار گرفته بود، ابراز همدردی کرد.

- حمله به دیپلمات کره جنوبی در نیویورک؛ نماینده آمریکا محکوم کرد سفیر آمریکا در سازمان ملل با یک دیپلمات کره جنوبی که به تازگی در نیویورک مورد یک حمله بدون قصد قبلی قرار گرفته بود، ابراز همدردی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وبسایت آکسیوس، این دیپلمات که مقامات نام وی را افشا نکرده اند، برای نمایندگی دائم کره جنوبی در سازمان ملل کار می کرد.

یک فرد مهاجم ناشناس عصر چهارشنبه در محله میدتاون منهتن با مشت به صورت این دیپلمات کوبید؛ حمله ای که به گفته پلیس بدون قصد قبلی بوده است.

تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.

لیندا توماس-گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل روز شنبه در توییتی نوشت که وی و هیات دائم آمریکا در سازمان ملل در کنار این دیپلمات ایستاده اند.

وی گفت: ما از تلاش ها برای برقراری عدالت در رابطه با این جرم وحشتناک و امن ساختن شهر پر جنب و جوش و متنوع مان و همچنین استقبال از جامعه دیپلماتیک و هر کسی که نیویورک را خانه خود می داند، حمایت خواهیم کرد.

براساس مطالعه انجام شده توسط مرکز مطالعه انزجار و افراطگرایی ، گزارشها درباره جرائم از روی نفرت و انزجار در سال 2021 در بیش از 12 شهر بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به دیپلمات کره جنوبی در نیویورک؛ نماینده آمریکا محکوم کرد

حمله به دیپلمات کره جنوبی در نیویورک؛ نماینده آمریکا محکوم کرد