مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-13سياسي

پاداش 5 برابری کم مصرف ها جریمه 2 برابری پرمصرف ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی دانشجو، پنجم دی ماه هیات دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری با استناد به قانون هدفمند کردن یارانه ها و اجرای حکم مندرج در بند (ی) تبصره (8) قانون بودجه سال 1400 کل کشور، - مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران درباره تعرفه های جدید برق که از اول بهمن ماه امسال اجرایی شده است، گفت: بر اساس این تعرفه ها، مشترکان کم مصرف و پر مصرف هرکدام از پاداش یا جریمه برخوردار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی دانشجو، پنجم دی ماه هیات دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری با استناد به قانون هدفمند کردن یارانه ها و اجرای حکم مندرج در بند (ی) تبصره (8) قانون بودجه سال 1400 کل کشور، چگونگی محاسبه تعرفه برق مصرفی مشترکان را تعیین و اجازه اجرای آن از اول بهمن صادر کرد.

کارشناسان و متخصصان صنعت برق پس از بررسی دقیق مصارف مشترکان بر اساس چندین مؤلفه، برای میزان مناسب مصرف برق الگویی طراحی کردند که یک اقدام اصولی بوده و به طور معمول جزو برنامه های اصلی کشور ها برای ارائه خدمات بهتر به مشترکان است.

این الگو ابتدا بر اساس آب و هوا و اقلیم کشور و با توجه به میزان متوسط دمای هوا به مناطق مختلف معتدل یا عادی و گرمسیری تقسیم شده، سپس نیاز خانوار های مختلف به استفاده از انرژی برق برای وسایل روشنایی، ماشین لبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش 5 برابری کم مصرف ها جریمه 2 برابری پرمصرف ها

پاداش 5 برابری کم مصرف ها جریمه 2 برابری پرمصرف ها