مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:072022-02-13سياسي

رفع دغدغه معیشتی کارمندان شرکت ملی پست در اولویت است


معاون وزیر ارتباطات در نخستین نشست خود با مدیران ستادی رفع دغدغه معیشتی خدمتگزاران شرکت ملی پست را در اولویت اقدامات دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نخستین نشست مدیرعامل شرکت ملی پست با مدیران ستادی این شرکت به منظور اعلام اهداف و اولویت های شبکه پستی کشور، بیست و سوم بهمن ماه 1400 با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران کل ستادی شبکه پستی کشور برگزار شد.

  محمود لیایی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان قشری فرهیخته و مدیران زحمتکش و خدمتگزار شرکت ملی پست، بر تاکیدات وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در حکم ابلاغی به وی اشاره کرد و گفت : یکی از مهمترین این تاکیدات توجه به وضع معیشتی کارکنان پست و رفع دغدغه های معیشتی آنان تا حد امکان است.

  رییس هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه بزرگ شبکه پستی کشور است، خواستار ارتقای فرهنگ سازمانی و همراهی بیشتر مدیران با کارکنان در سطوح مختلف خصوصا در لایه های پایین تر شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه موتورحرکت اقتصاد دیجیتال، پست است؛ بر هوشمند سازی اکوسیستم پست به عنوان یکی دیگر از اهداف و دغدغه های موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع دغدغه معیشتی کارمندان شرکت ملی پست در اولویت است

رفع دغدغه معیشتی کارمندان شرکت ملی پست در اولویت است