مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-13بين الملل

حملات انتقام جویانه داعش به قسد پس از زندان الصناعه


گروهک های تروریستی داعش پس از گذشت یک هفته خونین در شهر الحسکه در جریان درگیری ها در زندان «الصناعه» در محله «غویران»، طی هفته اخیر حملات خود را به ایست های بازرسی نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) و اردوگاه های آنها در استان دیرالزور در شرق کشور تشدید کرده اند.

- حملات انتقام جویانه داعش به قسد پس از زندان "الصناعه" گروهک های تروریستی داعش پس از گذشت یک هفته خونین در شهر الحسکه در جریان درگیری ها در زندان الصناعه در محله غویران ، طی هفته اخیر حملات خود را به ایست های بازرسی نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) و اردوگاه های آنها در استان دیرالزور در شرق کشور تشدید کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت محلی الشرقیه 24 انجام شش حمله اعضای گروه تروریستی داعش را در کمتر از یک هفته به مواضع نیروهای سوریه دموکراتیک(قسد) در دیرالزور رصد کرده است.

این سایت گزارش داد، خشونت بارترین این حملات، هدف قرار دادن مقر نیروهای قسد در شهرک شحیل واقع در حومه شرقی دیرالزور بود که در نتیجه آن چهار تن از نیروهای سوریه دموکراتیک کشته شدند و تسلیحات آنها توسط نیروهای مهاجم غارت شد.

یک ایست بازرسی نظامی نیروهای سوریه دموکراتیک بین دو روستای الجرذی و ابو حردوب واقع در حومه دیرالزور در معرض حمله با آرپی جی قرار گرفت و شامگاه جمعه نیز بین تروریست های داعش و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات انتقام جویانه داعش به قسد پس از زندان الصناعه

حملات انتقام جویانه داعش به قسد پس از زندان الصناعه