مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 00:172022-02-12حوادث

درگیری مرگبار به خاطر یک لنگه کفش


19»/ یک نفر در کوه زنده زنده دفن شد/ قتل پسر جوان برای سرقت گوشی/ درگیری مرگبار به خاطر یک لنگه کفش/ درگیری محیط بانان با شکارچیان در تالاب میانکاله/ دختر 6 ساله قربانی آتش سوزی چادر کشاورزان/ آدم کشی با چاقوی قصابی!/ بخشش مرد .

- برای دریافت سهام عدالت، شهروندان نیاز به هیچ گونه عمل اضافی از قبیل پرداخت وجه ندارند.

در حال حاضر اخباری مبنی بر واریز سود سهام عدالت از سوی مراجع مربوطه در سایت های خبری انتشار یافته است که این موضوع با توجه به وجود افراد سود جو، دقت شهروندان را می طلبد.

طبق اخبار منتشر شده سود سهام عدالت احتمالا در اواخر بهمن امسال به حساب دارندگان سهام عدالت واریز خواهد شد و هیچ گونه عمل اضافی از قبیل پرداخت وجه از سوی شهروندان نیاز نیست.

این احتمال وجود دارد که مجرمان سایبری با ارسال پیامک هایی تحت عنوان ثبت نام برای دریافت سود سهام عدالت یا ثبت نام جاماندگان سهام عدالت شهروندان را به صفحات جعلی هدایت کنند و آن ها را به دام بیندازند.

برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به هیچ گونه پرداخت وجهی نیست و این سود به حساب هایی که پیش از این شهروندان اعلام کرده اند، واریز خواهد شد.

شهروندانی که به دلایلی سود سهام عدالت دریافت نکرده اند به هیچ عنوان به پیامک ها و تماس های تلفنی که در آن از مردم درخواست اطلاعات شخصی جهت واری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مرگبار به خاطر یک لنگه کفش

درگیری مرگبار به خاطر یک لنگه کفش