مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 00:172022-02-12سياسي

وقتی دانشجوی دکتری برای ادامه بقا باید فتوسنتز کند!


بدون شک تعداد کمی از دانشجویان هستند که آن قدر علاقه و استعداد دارند که بتوانند از پس سختی ها و بالا پایین دوره دکتری بربیایند؛ جوانانی که با هزاران آرزو و امید برای یافتن جایگاه شغلی و اجتماعی بهتر وارد این دوره چند ساله می شوند به امید اینکه بتوانند .

- وقتی دانشجوی دکتری برای ادامه بقا باید "فتوسنتز" کند! ایسنا/خوزستان بدون شک تعداد کمی از دانشجویان هستند که آن قدر علاقه و استعداد دارند که بتوانند از پس سختی ها و بالا پایین دوره دکتری بربیایند؛ جوانانی که با هزاران آرزو و امید برای یافتن جایگاه شغلی و اجتماعی بهتر وارد این دوره چند ساله می شوند به امید اینکه بتوانند مشکلی حل کنند و یا رتبه شغلی خوبی به دست بیاورند.

طولانی بودن و پژوهش محور بودن دوره دکتری، عملا فرصتی برای اشتغال این دانشجویان باقی نمی گذارد و مشکلات مالی و حمایت نکردن صنایع از طرح های آن ها، از جمله اصلی ترین مشکلات دانشجویان دکتری است.

نیما، دانشجوی سال ششم دکتری رشته مهندسی مکانیک در گفت گو با ایسنا، درباره نحوه پرداخت گرنت پژوهشی اظهار کرد: گرنت در اختیار استاد راهنما و برای انجام پروژه های ارتباط با صنعت و برای حل مشکلی داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی دانشجوی دکتری برای ادامه بقا باید فتوسنتز کند!

وقتی دانشجوی دکتری برای ادامه بقا باید فتوسنتز کند!