مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 22:482022-02-12اقتصادي

جهاددانشگاهی در شهرستان دشتستان راه اندازی می شود


رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: با استقرار جهاددانشگاهی در شهرستان دشتستان اتفاقات امیدوارکننده تری را شاهد خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، صادق بوستانی فرماندار شهرستان دشتستان عصر امروز در نشست با رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر اظهار داشت: تشکیل جهاددانشگاهی در شهرستان دشتستان با ماموریتی کاربردی و مسئله محور و با لحاظ وسعت، ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان دشتستان، دستاوردهای عظیمی را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار دشتستان افزود: جهاددانشگاهی در هر منطقه با شروع فعالیت خود، در رشد توسعه آن منطقه نقش موثری داشته است همانطور که از سال 96 تاکنون شاهد تحول و دستاوردهای عظیم ناشی از فعالیت این نهاد در استان بوشهر هستیم.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی در شهرستان دشتستان تصریح کرد: دشتستان از لحاظ وسعت و ظرفیت هایی چون آثار باستانی، صنایع دستی، اشتغال بانوان، گردشگری، کشاورزی، صنعت و.

سرآمد و نیازمند محرومیت زدایی است.

این مقام مسئول با بیان مسؤولیت جهاددانشگاهی در قبال محرومیت زدایی، عنوان کرد: قسمتی از محرومیت، فقر فرهنگی و فقر آموزش و علمی است که باید در دشتستان با همکاری جهاددانشگاهی جبران و مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی در شهرستان دشتستان راه اندازی می شود

جهاددانشگاهی در شهرستان دشتستان راه اندازی می شود