مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 21:322022-02-12سياسي

بازسازی و مرمت مسجد سرخ ساوه رونمایی شد


همزمان با شام ولادت حضرت امام جواد (ع) و حضرت علی اصغر(ع) مراسم رونمایی از بازسازی مسجد سرخ ساوه به عنوان یکی از بناهای تاریخی و مذهبی باشکوه و ماندگار این شهرستان برگزار شد.

- ایسنا/مرکزی همزمان با شام ولادت حضرت امام جواد (ع) و حضرت علی اصغر(ع) مراسم رونمایی از بازسازی مسجد سرخ ساوه به عنوان یکی از بناهای تاریخی و مذهبی باشکوه و ماندگار این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه ساوه شامگاه 23 بهمن ماه در جمع نمازگزاران این مسجد گفت: وقتی به نعمت های الهی دست پیدا می کنیم باید شاکر خدای تعالی باشیم و قدر این نعمت را بدانیم.

حجت الاسلام جعفر رحیمی افزود: مرمت و بازسازی این مسجد یک اقدام شایسته و ارزشمند است که با نظارت میراث فرهنگی و با مشارکت امام جماعت، نمازگزاران و خیرین صورت گرفته است.

وی بیان کرد: مسجد سرخ ساوه که یکی از آثار تاریخی و بناهای ارزشمند واقع در مسجد انقلاب این شهرستان است شناسنامه شهر ساوه بوده و باید با کمک خیرین همواره آباد بماند.

امام جمعه ساوه گفت: این مسجد در دوره سلجوقیان در 900 سال پیش ساخته شده و در ادوار مختلف تاریخی مورد مرمت قرار گرفته است و باید برای صیانت و نگهداری آن همواره اهتمام جدی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی و مرمت مسجد سرخ ساوه رونمایی شد

بازسازی و مرمت مسجد سرخ ساوه رونمایی شد