مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 20:222022-02-12ورزشي

ورزشکاران از پلمب سالن ورزشی مطهری کرج ممانعت کردند


پس از اینکه شهرداری کرج با ارائه شکایتی به دادگستری استان البرز خواستار تخلیه مجموعه ورزشی شهید مطهری از سوی هیات ورزشی مستقر در سالن شهید مطهری کرج شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، یکی از ورزشکاران و مربیان تنیس روی میز در گفتگو با ایسنا گفت: این مجموعه نه تنها پایگاه قهرمانی پینگ پنگ بازان البرز است بلکه هیات فعالیت حرفه ای وزنه برداری و کشتی استان البرز در این سالن پیگیری می شود.

وی گفت: بسیار از ورزشکاران ملی پوش در این سالن تمرین می کنند، ما سالن اختصاصی نداریم شهرداری کرج به جای اینکه ورزشکاران را حمایت کند بر علیه ورزشکاران اقدام می کند.

وی افزود: تمام تلاش خود را انجام دادیم تا شهردار کرج از اجرای این حکم خودداری کند، اما به هیچ نتیجه ای نرسیدیم.

مجموعه ورزشی شهید مطهری کرج به عنوان پایگاه قهرمانی هیات تنیس روی میز، وزنه برداری و خانه دوم کشتی کرج به صورت رایگان در اختیار قهرمانان و ملی پوشان این رشته قرار گرفته است.

جوابیه شهرداری کرج در خصوص تنویر افکار عمومی، در مورد خبر پلمب مجموعه ورزشی مطهری:همانگونه که از نام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج و شرح وظایف و چگونگی عملکرد این حوزه واضح و مبرهن است، یکی از متولیان حوزه ورزش، اوقات فراغت و سلامت شهروندان، مجموعه مدیریت شهری و در ذیل آن سازمان فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران از پلمب سالن ورزشی مطهری کرج ممانعت کردند

ورزشکاران از پلمب سالن ورزشی مطهری کرج ممانعت کردند