مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 19:122022-02-12سياسي

نمایش توانمندی های معلولان و بیماران «ام اس» در شیراز/ معلولان در انزوا نیستند


نمایشگاه صنایع دستی معلولان و بیماران ام اس در شیراز برپا شد تا ثابت شود که معلولان در انزوا نبوده و شعار معلولیت محدودیت ندارد به منصه ظهور برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نمایشگاه صنایع دستی معلولان و بیماران ام اس در کنار مسجد امام سجاد (ع) توجه هر بیننده و رهگذری را به خود جلب می کند به گونه ای که عوامل آن علی رغم تمامی محدودیت ها و بی توجهی مسئولان نسبت به این نمایشگاه بازهم تزلزلی در اراده و انگیزه بالای آن نداشته و تا آخرین زمان برپایی که 22 بهمن ما است همچنان پرشور مشغول برگزاری نمایشگاه هستند که نشان از ادای فعل خواستن توانستن از سوی این هنرمندان است.

برای اطلاع بیشتر از چگونگی برپایی این نمایشگاه ابتدا به سراغ شهرزاد پاسدار نایب رییس انجمن ام اس استان فارس رفته و در مورد نحوه برگزاری نمایشگاه از وی جویا می شویم.

پاسدار در مورد تاریخچه تشکیل انجمن گفت: انجمن ام اس از 3 سال پیش تاکنون فعالیت خود را با توجه به دستور وزارت کشور و مجوز از سوی استانداری مبنی بر اداره این انجمن از سوی بیماران آغاز به کارکرده است.

وی خاطرنشان کرد: صنایع دستی بیماران ام اس و معلولان جسمی تا پایان 22 بهمن ماه در این مکان قرار دارد تا بتوانند هنر های خود را در معرض دید علاقه مندان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش توانمندی های معلولان و بیماران «ام اس» در شیراز/ معلولان در انزوا نیستند

نمایش توانمندی های معلولان و بیماران «ام اس» در شیراز/ معلولان در انزوا نیستند