مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 19:122022-02-12سياسي

قطع و قمع داوطلبانه یک ساخت و ساز غیرمجاز با بازدید دادستان بابل


قلع وقمع داوطلبانه بنای غیرمجاز توسط متخلفان پس از  ورود مراجع قضایی و بازدید میدانی دادستان در منطقه سیدکلای بخش بابل کنار انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، یک بنای غیرمجاز در منطقه سیدکلای بخش بابلکنار  پس از ورود مراجع قضایی و بازدید میدانی دادستان عمومی و انقلاب بابل به صورت داوطلبانه تخریب شد.

حجت الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان شهرستان بابل در حاشیه بازدید از دو روستای جنگلی ازارسی و سیدکلا در منطقه بابل کنار که عرصه محض جنگلی است و ساخت وسازهای غیرمجازی صورت گرفت، بازدید به عمل آمد.

این بازدید با حضور رییس بنیاد مسکن، رییس جهاد کشاورزی، رییس اداره گاز، رییس اداره برق شهرستان و سایر مسؤولان صورت گرفت.

گفته می شود؛ ساخت وسازهایی که در این منطقه انجام شد با چشم پوشی مدیران مربوطه، به ویژه منابع طبیعی، تخلف دهیاران و شوراهای این منطقه انجام شد.

این روند ساخت وساز در حالی صورت گرفته است که چندین مدت قبل، تذکرات لازم در این رابطه داده شد و نکته مهم اینکه افراد سودجو با تصرف و تجاوز در منابع ملی اقدام به خرید و فروش این املاک می کردند.

دادستان عمومی و انقلاب بابل در این بازدید با تاکید به مسؤولان منابع طبیعی برای جلوگیری از این تصرفات و هشدارهای لازم به ادارات خدمات رسان گفت: حق هیچ گونه خدمات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع و قمع داوطلبانه یک ساخت و ساز غیرمجاز با بازدید دادستان بابل

قطع و قمع داوطلبانه یک ساخت و ساز غیرمجاز با بازدید دادستان بابل