موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 18:322022-02-12ورزشي

مربی تراکتور: دست ما خالی بود


مربی تیم تراکتور درباره غیبت چند بازیکن این تیم، گفت: تست کرونای آن ها مثبت بود و نمی توانستیم از آن ها استفاده کنیم و دست ما خالی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم صنعت نفت آبادان امروز در هفته هفدهم لیگ برتر مقابل تراکتور با نتیحه یک بر صفر به برتری رسید.

فابین کومیجونوویچ، مربی تراکتور که به دلیل ابتلای سولدو، سرمربی این تیم به کرونا، به جای او به نشست خبری بعد از بازی آمد، اظهارکرد: در نیمه اول دو تیم توانستند بازی را خوب کنترل کنند و نمی توان گفت کدام تیم، تیم برتر زمین بود.

دو تیم موقعیت داشتند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم موقعیت گل تیم صنعت نفت بیشتر بود و فشار بیشتری به تیم ما آوردند و روی دوم تمرکز تیم ما به گل رسیدند و برنده بازی شدند که به آن ها تبریک می گویم.

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره غیبت چند بازیکن این تیم، گفت: ما چند بازیکن داشتیم که واقعا مشکلی نداشتند و با ما تمرین کرده بودند اما وقتی تست دادند، تستشان مثبت بود و نمی توانستیم از آن ها استفاده کنیم و دست ما خالی بود.

وی عنوان کرد: این موضوع به ما ضربه زد اما برای بازی های آینده صد درصد برنامه داریم و امیدواریم تیم را از جایگاه فعلی بالاتر ببریم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی تراکتور: دست ما خالی بود

مربی تراکتور: دست ما خالی بود