مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 17:572022-02-12سياسي

تقدیر سردار کارگر از دست اندرکاران ساخت فیلم «موقعیت مهدی»


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در نامه ای به رییس صدا و سیما، از دست اندرکاران ساخت فیلم «موقعیت مهدی» تقدیر کرد.

- تقدیر سردار کارگر از دست اندرکاران ساخت فیلم موقعیت مهدی رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در نامه ای به رییس صدا و سیما، از دست اندرکاران ساخت فیلم موقعیت مهدی تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه سردار بهمن کارگر به رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آمده است: برادر ارجمند جناب آقای دکتر پیمان جبلی با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) واهداء سلام؛ بااحترام، بر خود لازم می دانم به خاطر کسب عنوان بهترین فیلم جشنواره چهلم فیلم فجر انقلاب اسلامی با فیلم موقعیت مهدی توسط سیما فیلم رسانه ملی، از حضرتعالی، معاون سیما، مسئول مرکز سیما فیلم و تلاشگران عزیز در تهیه فیلم بویژه کارگردان گرامی جناب آقای هادی حجازی فر که با جدیت و به عشق مردم غیور، ایثارگر و بزرگوار آذربایجان بویژه شهید والامقام سردار سپاه اسلام مهدی باکری و شهدای عزیز و رزمندگان لشکر عاشورا در تهیه و تدوین این فیلم ارزشمند تلاش شبانه روزی نمودند ، نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم .

در این مسیر همراهی کلیه سازمان ها ودستگاه ها بویژه مساعدت و همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر سردار کارگر از دست اندرکاران ساخت فیلم «موقعیت مهدی»

تقدیر سردار کارگر از دست اندرکاران ساخت فیلم «موقعیت مهدی»