مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 17:272022-02-12بين الملل

اسرای جهاد اسلامی فلسطین، آغاز «انتفاضه بزرگ» را اعلام کردند


هیئت عالی رهبری اسرای جهاد اسلامی در زندان های رژیم صهیونیستی تأکید کردند که جرقه انتفاضه بزرگ را از این زندانها زده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیئت عالی رهبری اسرای جهاد اسلامی در زندان های رژیم صهیونیستی امروز شنبه خواستار آغاز جنگ شورش علیه زندانبان شد و تأکید کرد که این اقدام در راستای اعلام آغاز انتفاضه بزرگ است.

شبکه خبری المنار ضمن نقل بیانیه این هیئت، گزارش داد، این انتفاضه با حضور همه گروههای فلسطینی حاضر در زندانهای صهیونیست، با یک گفتمان، یک حرکت و یک رهبری صورت خواهد گرفت.

این هیئت ضمن تجلیل از ملت فلسطین از پشت میله های زندان، خطاب به آنان گفت که انتفاضه سوم آغاز، و جرقه آن در زندانها زده شده است .

در این بیانیه تأکید شد که همه زندانها علیه زندانبان قیام می کنند و برای اولین بار همه یکپارچه و پیروز هستند؛ به اذن خدا، پیروزی بزرگ .

در این بیانیه با اشاره به اقدامات مسئولان زندانهای صهیونیست برای اعمال فشار به اسرای فلسطینی آمده است، اسرا، اختلافات گذشته را کنار گذاشته اند و همگی متحد شده اند؛ به همین دلیل، انتفاضه بزرگ خود را علیه زندانبان آغاز کرده ایم .

این هیئت با اشاره به اتحاد اسرای جنبشهای فتح، حماس و جهاد اسلامی علیه زندانبانهای صهیونیست، تأکید کرد: همگی در عدم پذیرش، متحد هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسرای جهاد اسلامی فلسطین، آغاز «انتفاضه بزرگ» را اعلام کردند

اسرای جهاد اسلامی فلسطین، آغاز «انتفاضه بزرگ» را اعلام کردند