مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 17:122022-02-12اقتصادي

نوروزگاه مشترک در خراسان شمالی برگزار می شود


جشن نوروزگاه سال 1401 به میزبانی خراسان شمالی و با حضور مسئولان و سرمایه گذاران کشورهای قزاقستان، ترکمنستان، - ، سعید پورآبادی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: جشن نوروزگاه سال 1401 به میزبانی خراسان شمالی و با حضور کشورهای قزاقستان، ترکمنستان، گرجستان، تاجیکستان و ترکیه برگزار می شود.

رییس اتاق بازرگانی بجنورد ادامه داد: از کشور قزاقستان 25 نفر شامل مسئولان ارشد استانی و سرمایه گذاران و از دیگر کشورها 4 نفر حضور خواهند داشت.

وی افزود: آداب و رسوم نوروزی این کشورها نزدیک به هم است لذا این نوروزگاه برای نخستین بار برگزار خواهد شد.

پورآبادی در ادامه از اعزام هیأت تجاری به نمایشگاه اکسپو دبی خبر داد و گفت: پس از رایزنی با مرکز ملی فرش ایران مقرر شد تا فرش دو روی استان به عنوان یکی از هشت برند کشور در نمایشگاه اکسپو 2020 معرفی شود.

رییس اتاق بازرگانی بجنورد تصریح کرد: اکسپوی دبی فرصتی طلایی برای عرضه دستاوردها به منظور جذب سرمایه و مراوده های بین المللی برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و زیرساختی کشورها به ویژه شهرهای میزبان است.

وی در خصوص راه اندازی بازارچه مرزی نیز گفت: راه اندازی بازارچه مرزی از مصوبات مهم شورای گفت وگوی استان است و در این نقشه راه در اولویت قرار دارد ضمن اینکه این موضوع باید در سطح ملی پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزگاه مشترک در خراسان شمالی برگزار می شود

نوروزگاه مشترک در خراسان شمالی برگزار می شود