مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 17:022022-02-12اقتصادي

راه ارتباطی گیان ـ نهاوند تا اردیبهشت 1401 تکمیل می شود


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان گفت: راه ارتباطی گیان نهاوند به عنوان یکی از راه های گردشگری شهرستان تا پایان خردادماه سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، صفر صادقی راد عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات راه های نهاوند با بیان اینکه راه ارتباطی گیان به نهاوند طی سالهای گذشته آغاز شده که تا کنون به علت نداشتن اعتبار به طور کامل تکمیل نشده است اظهار کرد: عملیات اجرایی این راه در چند قطعه انجام شده و به پیمانکار سپرده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان گفت: با توجه به تامین اعتبار لازم انتظار می رود که تا پایان مهلت مقرر این پروژه اتمام و مطالبه چند ساله مردم منطقه تامین شود.

وی افزود: از دیگر طرح های جاده ای که باید در این شهرستان اجرایی شود ادامه استقرار نیوجرسی در محور نهاوند به کرمانشاه به دلیل تاثیر آن در کاهش تصادفات جاده ای، زیرگذر کفراش، روکش و زیرسازی دور برگردان در سه راهی دهفول و همچنین ترمیم و روکش سه راه  شهرک و فارسبان است.

صادقی راد با اشاره به تاثیر کمبود قیر در کند شدن آسفالت راه های ارتباطی استان اظهار کرد: متاسفانه کمبود قیر یک مشکل کلی در کشور است  که اگر این مشکل وجود نداشت امسال 180 کیلومتر از راه های اصلی ارتباطی استان آسفالت شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی گیان ـ نهاوند تا اردیبهشت 1401 تکمیل می شود

راه ارتباطی گیان ـ نهاوند تا اردیبهشت 1401 تکمیل می شود