مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-12سياسي

ساخت موزه اداره ارشاد همدان بدون پروانه و غیرقانونی است


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان از ساخت موزه توسط اداره ارشاد همدان بدون پروانه و به صورت غیرقانونی گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید حاجی بابایی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر همدان با نماینده ولی فقیه استان همدان با تاکید بر الزام قانونی صدور پروانه ساخت برای تمامی ساخت وسازها در شهر همدان گفت: مخالف هزینه کردهای فرهنگی در شهر نیستم اما متأسفانه از دوره های گذشته رویه های نادرستی در شهر بنا نهاده شده که شهرداری باید در تمامی امور هزینه کند و تعهدات مالی زیادی برای مدیریت شهری ایجاد شود در حالی که برخی از این هزینه ها جز وظایف ذاتی دستگاه خدمات رسان شهرداری نیست.

وی با بیان اینکه بخشی از درآمد شهرداری ها برای هزینه کرد در بخش های مختلف از محل پروانه ساختمانی است، افزود: امروز شاهد آن هستیم برخی ادارات و نهادها با تخلفات ساختمانی اقدام به ساخت بناهای عظیم کرده بدون آنکه فرآیند صدور پروانه ساخت را طی کنند و هزینه های آن را به مدیریت شهری پرداخت کنند.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان در این راستا تشریح کرد: به عنوان نمونه اداره کل ارشاد بدون مجوز و پرداخت صدور پروانه ساخت اقدام به ساخت موزه می کند که همین رویه های غیرقانونی منجر به بروز مشکلات جدی در مدیریت شهری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت موزه اداره ارشاد همدان بدون پروانه و غیرقانونی است

ساخت موزه اداره ارشاد همدان بدون پروانه و غیرقانونی است