مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-12دانش

رصدخانه ملی گردش نخبگان تشکیل می شود


رصدخانه ملی گردش نخبگان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان و با استفاده از ظرفیت یکی از دانشگاه های معتبر کشور با ماموریت رصد، - پایش و ارزیابی جایگاه ایران در جریان های بین المللی گردش نیروی انسانی تحصیلکرده، فناور، متخصص و نخبه و عوامل موثر بر آن، بدون توسعه تشکیلاتی راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مصوبه راهکارهای جذب، نگهداشت، تعامل و بازگشت نخبگان بر افزایش هم افزایی ها و تلاش ها برای حفظ این نیروی انسانی ارزشمند در کشور تاکید شده است.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در این مصوبه ابلاغی شورای عالی انقلاب فرهنگی با پیشنهاد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آمده؛ ایجاد رصدخانه ملی گردشگری نخبگان است.

مرکزی که با هدف ارتقای حکمرانی و هوشمندی ملی در حوزه تبادلات بین المللی سرمایه انسانی به ویژه نیروی انسانی تحصیلکرده و متخصص ایجاد خواهد شد.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، رصدخانه ملی گردش نخبگان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان و با استفاده از ظرفیت یکی از دانشگاه های معتبر کشور با ماموریت رصد، پایش و ارزیابی جایگاه ایران در جریان های بین المللی گردش نیروی انسانی تحصیلکرده، فناور، متخصص و نخبه و عوامل موثر بر آن، بدون توسعه تشکیلاتی راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصدخانه ملی گردش نخبگان تشکیل می شود

رصدخانه ملی گردش نخبگان تشکیل می شود