مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-12اقتصادي

بیات: طرح های پتروشیمی صندوق های نفت موظف به ایجاد زنجیره ارزش شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نفت، عبدالحسین بیات در خصوص اهمیت نمایشگاه ایران پلاست و طرح های اقتصادی صندوق ها در زمینه پتروشیمی با بیان اینکه پلاستیک و محصولات آن در صنعت پتروشیمی تقریباً در انتهای زنجیره ارزش پلیمر ها قرار دارد، - رییس هیئت رییسه صندوق های بازنشستگی صنعت نفت گفت: طرح های پتروشیمی گروه اقتصادی صندوق ها در افق برنامه 1404 برای تکمیل زنجیره ارزش جهت گیری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نفت، عبدالحسین بیات در خصوص اهمیت نمایشگاه ایران پلاست و طرح های اقتصادی صندوق ها در زمینه پتروشیمی با بیان اینکه پلاستیک و محصولات آن در صنعت پتروشیمی تقریباً در انتهای زنجیره ارزش پلیمر ها قرار دارد، گفت: صنعت پلاستیک در کشور ظرفیت توسعه و رشد دارد.

به طور تقریبی بیشتر پتروشیمی های کشور، محصولات خود را در مرحله پلی اتلین صادر می کنند، البته این اقدام در نوع خودش سبب ارزآوری می شود.

وی افزود: با صادرات محصول در مرحله پلی اتلین، دو نکته مغفول می ماند.

نخست اینکه، پلی اتلین در کشور هایی مانند چین و هند با طی فرآیند های لازم در کارخانه ها تبدیل به مصنوعات پتروشیمیایی شده و دوباره با قیمت بیشتر به کشور هایی مانند ایران صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیات: طرح های پتروشیمی صندوق های نفت موظف به ایجاد زنجیره ارزش شدند

بیات: طرح های پتروشیمی صندوق های نفت موظف به ایجاد زنجیره ارزش شدند