مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-12سياسي

نسبت به احیای جنگل های زاگرس بی تفاوت هستیم


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت:نسبت به احیای جنگل های زاگرس که متعلق به کشور و دنیاست بی تفاوت هستیم.

- دکتر یحیی ابراهیمی در آیین تکریم و معارفه روسای سازمان جهاد کشاورزی لرستان که در سالن اجلاس این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه کشاورزی در توسعه پایدار در کشور به ویژه در مناطق روستایی چه به لحاظ تامین مواد غذایی و پروتیینی، چه به لحاظ ایجاد 20 درصد اشتغال مستقیم و 70 درصد اشتغال غیرمستقیم در کشور و تامین مواد اولیه سایر صنایع نقش اساسی دارد، اظهار کرد: در لرستان در خصوص رونق اقتصادی که براساس سند آمایش سرزمین تعریف شده حوزه کشاورزی اولین اولویت و سپس صنعت و گردشگری است.

وی با اشاره به دو عامل که در دنیا تولید ثروت می کند، بیان کرد: نیروی آموزش دیده قوی که در لرستان کم نیستند و دیگری منابع طبیعی و خدادادی نظیر آب، خاک و هوای مناسب است که دو عامل تولید ثروت محسوب می شوند اما سوالی که به اذهان متبادر می شود این است که چرا علیرغم داشتن این ظرفیت ها، وضعیت اقتصادی لرستان نسبت به استان های همجوار قابل قیاس نیست.

2.

3 جمعیت کشور در لرستان وجود دارد اما سهم این استان از تولید ناخالص چقدر است؟ نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به احیای جنگل های زاگرس بی تفاوت هستیم

نسبت به احیای جنگل های زاگرس بی تفاوت هستیم