مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-12سياسي

نامواره و پوستر شهید مصطفی نوروزی رونمایی شد/ساری میزبان کنگره ملی شهید مدافع امنیت


دبیر کنگره ملی شهید مصطفی نوروزی با اشاره به اقدامات انجام شده برای رونمایی از نامواره این شهید، گفت: مراسم اختتامیه این کنگره ملی دوم اسفنده ماه در حسینیه عاشقان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شهید مصطفی نوروزی، در اول اسفند سال 99 در حین انجام وظیفه و دفاع از امنیت کشور در استان سیستان و بلوچستان به همراه شهید مهدی جهان تیغ و شهید مهدی جعفری از استان فارس در حفظ امنیت کشور و مقابله با یک باند جرایم سازمان یافته به شهادت رسیدند.

جدای از نخبه بودن این شهید در حوزه تخصصی بسیاری از اقدامات و خدمات این شهید پس از شهادتش مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است.

حضور فعال در گروه های جهادی از مهمترین شاخصه های این شهید بوده که حتی پس از اتمام ماموریت در منطقه شرق کشور به امور خیرخواهانه مشغول می شده است.

حضور در سیل 98  به عنوان جهادگر مهمترین موضوعاتی بود که از نظر افکار عمومی دور نمانده که این شهید پس از اتمام ماموریت در شرق استان مازندران و از مشاهده مشکلات مردم در سیل به دور از هیاهوی رسانه ای در کنار فعالان جهادی قرار گرفته است.

کمک مالی برای ساخت دو خانه محروم از دیگر خدماتی بوده است که این شهید بزرگوار آغاز کرده بود که یکی از واحدها به بهره برداری رسیده و دیگر واحد مسکونی قرار است در 30 بهمن امسال با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامواره و پوستر شهید مصطفی نوروزی رونمایی شد/ساری میزبان کنگره ملی شهید مدافع امنیت

نامواره و پوستر شهید مصطفی نوروزی رونمایی شد/ساری میزبان کنگره ملی شهید مدافع امنیت