مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-12سياسي

عجیب ترین نماد های خوش شانسی در جهان


شاید در مورد نعل اسب و شبدر چهار برگ شنیده باشید، اما طلسم و نمادهای خوش شانسی زیادی به جز این دو وجود دارند که یادگار فرهنگ هایی هستند که شاید امروز دیگر وجود نداشته باشند؛ - اما همچنان انسان هایی هستند که این نمادها را به خاطر خوش شانسی و رفع بلا قبول دارند.

همه می توانند خوش شانس باشند فقط کافی است چند بلوط با خود همراه داشته باشند یا کمی بامبو در محل کارشان مخفی کنند، این دست از تفکرات بسیار زیاد هسند و در هر فرهنگ چیزهای مخصوصی به عنوان نماد شانس جا افتاده است که در ادامه شما را با 10 تا از آن ها، یعنی جالبترین نمادهای خوش شانسی در جهان آشنا می کنیم.

1.

گربه شانس؛ مانکی نکو مجسمه های مانکی نکو (Maneki-neko) که یک پنجه خود را بالا گرفته است، نگاه دیگران را به سمت خود جلب می کند، چه آنجا یک رستوران باشد، چه یک فروشگاه یا حتی یک معبد، باور بر این است که این گربه مسبب خوش شانسی برای صاحب مکان است.

بحث های زیادی درباره انواع مختلف این مجسمه ها وجود دارد، مثلا گفته می شود آن هایی که پنجه دست چپشان بالا است بیشتر مناسب قهوه خانه ها و رستوران ها هستند و موجب افزایش درآمد می شوند، در حالی که مجسمه هایی که پنجه راست شان بالا است، مناسب فروشگاه ها هستند و سلامتی می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجیب ترین نماد های خوش شانسی در جهان

عجیب ترین نماد های خوش شانسی در جهان