مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-12پزشكي

مدارسی که شرایط مناسب ندارند، تعطیل شوند


استاندار کرمان الزامی بر تعطیلی گسترده مدارس ندانست و گفت: شهرستان هایی که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و دبستان ها غیر از مناطق عشایری و روستایی تعطیل هستند و همچنین مدارسی که فضای مناسب و تهویه مطلوب ندارند یا شیوع بیماری .

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان الزامی بر تعطیلی گسترده مدارس ندانست و گفت: شهرستان هایی که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و دبستان ها غیر از مناطق عشایری و روستایی تعطیل هستند و همچنین مدارسی که فضای مناسب و تهویه مطلوب ندارند یا شیوع بیماری در آن ها رخ داده با هماهنگی آموزش و پرورش و دانشگاه های علوم پزشکی به صورت اقتضایی برای تعطیلی آن ها اقدام شوند.

علی زینی وند عصر امروز 23 بهمن ماه در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از مردم برای حضور پرشکوه در مراسم 22 بهمن ماه در ادامه به روند صعودی اُمیکرون اشاره کرد و گفت: افراد دوره قرنطینه پنج روزه را رعایت کنند.

وی با ابراز تاسف از قرمز بودن 17 شهرستان استان اظهار کرد: بستری ها رو به افزایش است و پیک اصلی در اسفندماه داریم و اگر رعایت نکنیم روند فوتی های کرونایی تا فروردین ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارسی که شرایط مناسب ندارند، تعطیل شوند

مدارسی که شرایط مناسب ندارند، تعطیل شوند