مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-12سياسي

دبیرخانه دائمی مشاعره علوی در بوشهر راه اندازی شد


دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر گفت: فراخوان و برنامه مقدماتی برگزاری مشاعره علوی 13 رجب آغاز و برنامه اصلی همزمان با عیدغدیر در این استان برگزار می شود.

- سردار حسین کارگر روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه غدیر تنها برای ایران نیست، اظهار کرد: این عید بزرگ برای همه جهان اسلام است و بنیاد غدیر یک مجموعه فرهنگی-دینی و یک سازمان مردم نهاد است که هیچ ارتباطی با دستگاه های دولتی و حکومتی ندارد.

وی در خصوص بین المللی بودن بنیاد غدیر تصریح کرد: بنیاد بین المللی غدیر در کشورهای مختلف دنیا از جمله آلمان، فرانسه و آمریکا شعبه دارد.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر با اشاره به فعالیت این بنیاد از سال 88 در این استان بیان کرد: این بنیاد در 27 شهر استان بوشهر که امام جمعه دارند فعال است همچنین در 303 روستا نیز رابط پیام های غدیری ما را به روستاییان می رسانند.

کارگر خاطر نشان کرد: بنیاد بین المللی غدیر با هدف تبیین امامت و ولایت به استناد آیات قرآن کریم و احادیث در مقابله با 150 شبکه ماهواره ای فارسی زبان ویژه شیعیان بنا نهاده شده است.

وی عنوان کرد: در راستای توسعه و پایداری دینداری مردم و به دلیل حضور برادران اهل سنت در استان بوشهر در بنیاد غدیر به دنبال بحث های چاشی نیستیم بلکه نگاه اصباتی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه دائمی مشاعره علوی در بوشهر راه اندازی شد

دبیرخانه دائمی مشاعره علوی در بوشهر راه اندازی شد