مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-12دانش

پذیرش دانشجو در رشته برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای


معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از تأیید و تصویب رشته برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای در شورای برنامه ریزی درسی و آموزش عالی وزارت علوم، - تحقیقات و فناوری خبر داد و گفت این رشته در مقطع کارشناسی ارشد و در دانشگاه فردوسی مشهد ایجاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرو تفاهم نامه معاونت آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دانشگاه فردوسی مشهد و به همت دفتر راهبری اجرای آموزش این سازمان، رشته برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای در مقطع کارشناسی ارشد با تصویب شورای برنامه ریزی درسی و آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در دانشگاه فردوسی مشهد ایجاد شد.

شاه پسند معاون آموزش سازمان در این باره گفت: دانشگاه فردوسی مشهد از سال آینده نسبت به جذب دانشجو از بین دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی و زیرمجموعه های آن و نیز دانش آموختگان سایر رشته ها اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: رشته برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای در راستای تحقق اهدافی چون ایجاد هماهنگی و تعامل بین نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی با سایر نظام های آموزشی و اقتصادی برای افزایش نقش آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، هماهنگی و ارتباط متقابل برنامه ریزی، سیاست گذاری استراتژی های راهبردی در حوزه آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در رشته برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای

پذیرش دانشجو در رشته برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای