مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-12سياسي

اولین جواز تأسیس ناحیه صنعتی شهرستان زاوه صادر می شود


مسئول صنعت، معدن و تجارت شهرستان زاوه گفت: بعد از گذشت 12 تا 13 سال پیگیری سرانجام ناحیه صنعتی زاوه به نتیجه رسید و طی 6 ماه آینده اولین جواز تأسیس ناحیه صنعتی این شهرستان صادر می شود.

- امین امیری شادمهری در گفت وگو با ایسنا افزود: با پیگیری هایی که در شهرستان از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار وقت صورت گرفت حدود 25 هکتار زمین از محدوده معدنی کارخانه سیمان جدا و در آن کلنگ ناحیه صنعتی به زمین زده شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه مشخص و در محل مستقر شدند و عملیات اجرایی ناحیه صنعتی را آغاز نموده اند، چون زمین مقداری شیب دارد اکنون در حال مسطح کردن آن هستند ولی خوشبختانه از برنامه زمان بندی شده جلوتر هم هستیم.

مسئول صنعت، معدن و تجارت شهرستان زاوه تصریح کرد: در خوش بینانه ترین حالت پیش بینی می شود طی 6ماه آینده بتوانیم اولین جواز تأسیس را برای ناحیه صنعتی شهرستان زاوه صادر کنیم.

وی بیان کرد: هر چند هنوز زمین تحویل شرکت شهرک های استان خراسان رضوی است و به ما نداده اند ولی در آخرین بازدیدی که داشتم کارها به خوبی پیش می رود و امیدوارم سال 1401 اولین واحدهای تولیدی در ناحیه صنعتی شهرستان زاوه بنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جواز تأسیس ناحیه صنعتی شهرستان زاوه صادر می شود

اولین جواز تأسیس ناحیه صنعتی شهرستان زاوه صادر می شود