مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-12سياسي

مروری بر مهمترین مصوبات بودجه ای از نگاه نمایندگان مجلس


با پایان جلسات کمیسیون تلفیق برای اصلاح لایحه بودجه 1401، نشست های علنی مجلس جهت بررسی جزییات گزارش کمیسیون تلفیق از ابتدای اسفندماه تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حدود یک ماه پیش به دلیل تغییر آیین نامه داخلی مجلس، کلیات لایحه بودجه 1401 در مجلس بررسی و تصویب شد و سپس کمیسیون تلفیق به بررسی جزییات پرداخت.

بیستم بهمن بررسی جزییات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق به پایان رسید و گزارش آن در سامانه قوانین مجلس جهت ارائه پیشنهادهای نمایندگان بارگذاری شد و پس از ده روز یعنی از ابتدای اسفندماه رسیدگی به جزییات بودجه در صحن علنی آغاز می شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در توییتر، مروری بر مهمترین مصوبات کمیسیون تلفیق داشتند؛ غلامرضا شریعتی نماینده بهشهر، رویکرد مهم کمیسیون تلفیق بودجه 1401 را پایان دادن به موضوع امضای طلایی مدیران و اعمال سلیقه برخی از کارمندان دانست.

محسن دهنوی، نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 گفت: بنا بر مصوبه جدید تلفیق، همه دستگاه های صادرکننده مجوز به سنگ اندازی در صدور مجوز های کسب و کار پایان می دهند و بساط ‫امضای طلایی‬ مدیران و اعمال سلیقه برخی از کارمندان جمع خواهد شد؛ لذا از سال آینده، مردم به جای مراجعه به ادارات و دستگاه های مختلف و تعداد زیادی از درگاه های ظاهرا الکترون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر مهمترین مصوبات بودجه ای از نگاه نمایندگان مجلس

مروری بر مهمترین مصوبات بودجه ای از نگاه نمایندگان مجلس